Žinoma, pereinant prie neįprasto mokymo būdo, kilo ir iššūkių. Anglų kalbos mokyklos „Intellectus“ studijų vadovė ir mokytoja Jūratė Dzemionaitė prisimena, kad komandai tikras galvosūkis buvo išsirinkti tinkamiausią mokymams platformą.
„Mums svarbiausia, kad mokiniai pamokų metu kuo daugiau kalbėtų ir vartotų kalbą praktiškai – tai išskirtinė mūsų mokyklos metodika. Perėjimas į nuotolinį mokymąsi kėlė grėsmę šiam svarbiam aspektui. Tačiau dėl „Zoom“, kuriame yra pokalbių kambarių galimybė, galima netrukdomai diskutuoti porose, atlikti įvairias užduotis ir dar daugiau! Pamokos dalyvis čia, kaip ir gyvose pamokose, tampa aktyviu įsitraukiančiuoju, o ne pasyviu stebėtojo”
Specialistė taip pat papasakojo, kad nors interneto trikdžių ar technologinių nesklandumų mokiniai negali numatyti, tokios situacijos nesuglumina, o leidžia išmokti naudingų žodžių ir frazių:
„Net ir keblios situacijos gali atverti naujas bendravimo ir mokymosi galimybes – išmokstame šiuo laiku labai aktualių žodžių: lag, frozen, internet connection ir panašiai. Ir nors vidutinio ir vyresnio amžiaus žmonės pirmąkart jaučia nerimą išbandyti technologijas – galiu patvirtinti, tai laikina. Pamatę, kad platforma naudotis paprasta ir patogu, antrą ir trečią kartą jau jungiasi drąsiai ir labiau pasitiki savimi.“