Facebook
Bullet

Nežinau, kaip motyvuojate savo darbuotojus, bet norėčiau, kad mūsų mokytojui skirtumėte premiją.

Lina Malinauskienė, UAB “Rokiškio pienas”
Tvarkaraščiai ir registracija +370 633 53497
auto playing auto muting video
FAKTAS
Kinų hieroglifą, kuris reiškia „keblumus, nemalonumus“ vaizduoja dvi moterys po vienu stogu.
TOBULINKITE ANGLŲ KALBĄ NEMOKAMAI

Anglų kalba tavo naujienų sraute
Intellectus Vimeo Youtube

Anglų kalbos mokėjimo lygiai

„Intellectus“ kalbų mokykla, remdamasi Europos Tarybos direktyvomis, realizuoja daugiametę programą nuo pradedančių kalbos vartotojų lygmens iki kalbos mokėjimo meistriškumo. Ugdome savo studentų kalbos kompetenciją ir vertiname jų kalbos žinių lygį pagal „Bendruosiuose Europos kalbų mokymosi, mokymo ir vertinimo matmenyse“ nustatytus standartus.

 

Anglų kalbos mokyklos Intellectus lygių skalė

(pagal Europos Tarybos direktyvas)

 

PROFICIENCY II C2 Geba lengvai suprasti iš esmės viską, ką girdi ar skaito, nuosekliai atpasakoja diskusijas, pasakojimus ar nuomones, geba apibendrinti skirtingų skaitomų ar klausomų šaltinių informaciją. Geba spontaniškai, laisvai ir tiksliai, perteikdamas reikšmės niuansus išdėstyti savo nuomonę, nuostatą, pažiūras net ir sudėtingesnėse situacijose.
PROFICIENCY I
ADVANCED II C1 Geba suprasti įvairius sudėtingus ilgus tekstus ir suvokti potekstę. Geba spontaniškai, laisvai, ilgai neieškodamas raiškos priemonių, išdėstyti savo nuomonę, nuostatą, pažiūras. Geba lanksčiai ir veiksmingai vartoti kalbą visuomeniniais, akademiniais ir profesiniais tikslais. Geba kurti aiškų, gerai sukomponuotą, detalų tekstą sudėtingomis temomis laikydamasis stiliaus ir formos reikalavimų, tinkamai vartodamas rišlumo priemones.
ADVANCED I
UPPER-INTERMEDIATE II B2 Geba suprasti sudėtingų tekstų tiek konkrečiomis, tiek abstrakčiomis temomis pagrindines mintis, taip pat ir specializuotas diskusijas profesinėmis temomis. Geba pakankamai spontaniškai ir laisvai bendrauti žodžiu ir raštu, todėl bendravimas su gimtakalbiais, nesukeliant jiems įtampos ir patiems jos nejaučiant, yra visiškai įmanomas. Geba kurti aiškų, detalų tekstą daugeliu temų ir paaiškinti savo požiūrį svarstomais klausimais, išdėstydamas įvairių pasirinkimų pranašumus ir trūkumus.
UPPER-INTERMEDIATE I
INTERMEDIATE B1+
B1 Geba suprasti aiškių tekstų apie žinomus dalykus, su kuriais susiduria darbe, mokykloje, poilsiaudami ir pan., svarbiausias mintis. Geba susidoroti su dauguma susiklostančių situacijų  keliaujant toje šalyje, kurioje kalbama tiksline kalba. Geba bendrauti daugelyje numatomų kasdienio gyvenimo situacijų ir kai kuriose netikėtose situacijose. Geba kurti paprastą rišlų tekstą įprastomis arba jam įdomiomis temomis. Geba apibūdinti patirtį ir įvykius, svajones, viltis, norus, trumpai nurodyti priežastis ir paaiškinti nuomones ar planus.
PRE-INTERMEDIATE
ELEMENTARY II A2 Geba suprasti sakinius ir dažnai vartojamus posakius, susijusius su svarbiausiomis gyvenimo sritimis (pavyzdžiui, apie asmenį, šeimą, pirkimą, vietos geografiją, darbą). Geba komunikuoti įprastose kasdienėse situacijose apie žinomus dalykus, kai tereikia pasiteirauti informacijos ar ją suteikti. Paprastomis kalbos priemonėmis geba papasakoti apie savo išsilavinimą, artimiausią aplinką, būtiniausius poreikius.
ELEMENTARY I
BEGINNER A1 Geba suprasti ir vartoti žinomus būtiniausius posakius ir pagrindines frazes, kad patenkintų konkrečius poreikius. Geba prisistatyti ir pristatyti kitą, užduoti asmeninio pobūdžio klausimus (pavyzdžiui, kur gyvena, ką pažįsta, kokius daiktus turi) ir atsakyti į tokius pat klausimus. Geba susikalbėti labai paprastai, jei tik pašnekovas kalba lėtai, aiškiai ir yra pasirengęs padėti.