fbpx
2017-05-24

Koks turi būti vaikų užimtumas vasarą – diskutuojame 15min.lt

Vaikų užimtumas vasarą

Švietimo ir mokslo ministerijai paskelbus siūlymą ilginti mokslo metus, visuomenė suskilo į dvi grupes – palaikančiuosius ir prieštaraujančiuosius. O koks turi būti vaikų užimtumas, kad moksleiviai pasiektų rezultatų, nepervargtų ir išliktų darbštūs visus mokslo metus? Šia tema diskutavo anglų kalbos mokyklos „Intellectus“ vadovas Andrius Ingelevič, vaikų ir paauglių psichologė Kamilė Antanaitytė bei psichiatras Linas Slušnys, pradinių klasių mokytoja Irena Makackienė.

Mokytis ar ilsėtis?

L. Slušnys ir K. Antanaitytė tvirtina, kad vasaros atostogos privalo būti subalansuotos: vaikai turi judėti, įgyti socialinių įgūdžių ir naujų žinių. Dažnai tėvai, kol vasarą dirba, išsiunčia vaikus į stovyklą kitame mieste arba į pigesnes dienos stovyklas savo gyvenamojoje vietoje. A. Ingelevič, „Intellectus“ mokyklos vadovas, teigia: „Motyvuoti mokiniai, norintys įtvirtinti vidurinėje mokykloje įgytas žinias, registruojasi į vasaros stovyklą ir kalbos kursus. Tokios stovyklos padeda neužmiršti, kas buvo išmokta mokykloje, pasiruošti naujiems mokslo metams ir sustiprinti bendravimo įgūdžius“.

Makackienė teigia, kad kasmet daugėja mokinių, kurie nepasiekia patenkinamo rezultato, tad vienas sprendimas – ugdyti įvairius įgūdžius vasarą.

Daugiau apie vaikų užimtumo aspektus ir naudą skaitykite naujienų tinklapio 15min.lt straipsnyje „Vaikų užimtumas vasarą: mokytis ar nesimokyti – štai kur klausimas


< Grįžti į Naujienų puslapį
Naujausi straipsniai