fbpx
2018-12-07

Seminaras apie mokymo strategijas mokykloje „Intellectus“

Lapkričio 30 d. anglų kalbos mokykla „Intellectus“ organizavo seminarą anglų kalbos mokytojams, kurį vedė LCC tarptautinio universiteto lektorė mokslų daktarė Robin Gingerich ir pedagogė iš JAV Cristina Berry. Jos pristatė įvairias neformalaus vertinimo strategijas, padėsiančias mūsų mokiniams dar efektyviau mokytis anglų kalbos.

Mokiniai – svarbiausi veikėjai mokymosi procese

„Mokytoją galima palyginti su krepšinio komandos treneriu, kuris motyvuoja, skatina, pataria, tačiau pagrindiniai veikėjai aikštelėje vis dėlto yra krepšininkai. O mokymo procese patys svarbiausi veikėjai yra mokiniai“, – sakė dr. R. Gingerich. Norint pasiekti tikslą, mokant užsienio kalbų reikia taikyti neformalaus vertinimo strategijas. Mokiniui jos suteikia daugiau motyvacijos ir savarankiškumo, o mokytojui padeda mokyti dar veiksmingiau ir aktyviau, pritaikant kurso programą prie individualių besimokančiųjų poreikių.

Draugiškoje aplinkoje mokytis lengviau

S. Burokaitė džiaugiasi, kad anglų kalbos mokykloje „Intellectus“ mokytojai dažniausiai ir patys aktyviai įsitraukia į dalyvavimą pamokoje, ne tik atlieka stebėtojo vaidmenį. Toks moksleivio ir mokytojo bendradarbiavimas sukuria draugišką aplinką, kurioje klaidos laikomos efektyvia mokymosi priemone, analizuojamos ir taip suteikiama papildomos kalbėjimo praktikos, padedančios įveikti klaidas.

 

 

 

Ištyrė privačiose mokyklose taikomus mokymo metodus

Be veiksmingų mokymo strategijų, seminare buvo pristatytas mūsų mokyklos metodininkės Sandros Burokaitės mokslinis tyrimas, kuriame tyrėja analizavo privačias anglų kalbos mokyklas Vilniuje ir tyrė, kaip joms sekasi įgyvendinti neformalaus vertinimo strategijas. Tyrimas atskleidė, kad naudoti minėtas strategijas mokinius skatina tik trečdalis respondentų (t. y. mokytojų). Panašus procentas mokytojų suteikia mokiniams priemones, padedančias stebėti savo mokymosi progresą. Iš dešimties tirtų strategijų tik trys yra naudojamos daugiau nei 70 proc. respondentų.

Tolesnio bendradarbiavimo tiltai, siekiant gerinti mokymo kokybę

Mūsų mokykla siekia žengti koja kojon su šiuolaikiniais mokymo metodais. Todėl šis seminaras buvo puiki pradžia skatinant mokytojus naudoti pamokose tai, kas efektyviausia. Apie tolesnį bendradarbiavimą įgyvendinant minėtas strategijas pasikalbėjome jaukioje neformalioje aplinkoje – ateities planus aptarėme vaišindami lektores itališkais gardumynais.

 

Seminaras mokytojams apie veiksmingus anglų kalbos mokymo metodus

 

Susipažinkite su mūsų mokymo metodais


< Grįžti į Naujienų puslapį
Naujausi straipsniai