Prasidėjus moksleivių vasaros atostogoms, pradeda įsibėgėti ir anglų kalbos mokyklos „Intellectus“ organizuojamos anglų kalbos dienos stovyklos vaikams (7–13 m.) ir kalbos praktikos paaugliams (14–18 m.). Tėvai šią vasarą planuodami savo vaikų laisvalaikį Lietuvoje, vis dažniau atsigręžia į stovyklas, kuriose jie ne tik galėtų džiaugtis išsiilgtu bendravimu vieni su kitais, bet ir įgytų naujų žinių.
„Po pastarųjų mėnesių mokymosi nuotoliniu būdu, vaikai yra išsiilgę gyvo bendravimo. Be to, ne visoms mokykloms pavyko efektyviai mokyti nuotoliniu būdu – daugelis neturėjo galimybės gyvai praktikuoti kalbą. Tą pastebime ir kalbėdamiesi su tėvais, kurie vis dar aktyviai domisi vasaros programomis.
Daugeliui dirbančių tėvų šį sezoną svarbu, kad vaikai ne tik ilsėtųsi, pabendrautų su kitais vaikais, bet ir užsiimtų prasminga veikla, sumažintų mokyklose atsiradusias žinių spragas. Anglų kalbos stovyklose moksleiviai ne tik smagiai leidžia laiką su bendraamžiais, atranda naujų draugų, bet ir tobulina anglų kalbos žinias ir įgūdžius su patyrusiais, kvalifikuotais kalbos specialistais, gerina socialines kompetencijas anglakalbėje aplinkoje“, – sako „Intellectus“ vadovas Andrius Ingelevič.
Kalbą moksleiviai praktikuoja gyvenimiškose situacijose
Stovyklos šiemet Vilniuje organizuojamos jau devintus metus, antrą kartą Kaune ir pirmąkart – Klaipėdoje. Anglų kalbos mokyklos studijų vadovė Jūratė Dzemionaitė pasakoja, kad jose vaikai patiria, ką reiškia kalbą naudoti natūraliai.
„Bendro lavinimo mokyklose moksleiviams dažnai neužtenka laiko praktiniams kalbos įgūdžiams. Mūsų stovyklose sukuriama neformali mokymosi aplinka, kurioje vaikams kalba yra ne tikslas išmokti gramatikos taisykles, naujus žodžius. Čia ji tampa įrankiu ir būdu komunikuoti, nes savaitę ar dvi stovyklautojai kalbą patiria per visus pojūčius – mes uostome, valgome, kalbame, žiūrime ir girdime anglų kalba“, – apie stovyklas vaikams dalijasi „Intellectus“ studijų vadovė.
Per beveik dešimtmetį trunkančią stovyklų organizavimo patirtį, pasitelkus pasaulinių stovyklų metodikas, mokykloje yra išgrynintos ir keičiantis poreikiams, nuolat atnaujinamos programos. Per kūrybą, meną, vaidybą vaikai drauge su kvalifikuotais mokytojais ir bendraamžiais kalbą pamato visai kitomis akimis. Anot J. Dzemionaitės, išvykose į gamtą ir ekskursijose dalyviai atitrūksta nuo ekranų ir gyvai bendrauja vieni su kitais anglakalbėje aplinkoje. Dėl unikalių programų ir sustiprintos šnekamosios kalbos lavinimo, didėja vaikų pasitikėjimas savimi ir noras mokytis anglų kalbos.